نمایشگاه نقاشی "کودکان کار و خیابان " در نگارخانه زمرد منطقه 3 افتتاح شد

هشتاد نقاشی از کودکان کار و خیابان ،به همت شهرداری منطقه سه و مؤسسه رویش نهال در نمایشگاه"کودکان کار وخیابان" در معرض دید عموم قرار گرفت. به گزارش گالری آنلاین،صبح امروز نمایشگاه نقاشی "کودکان کار و خیابان" با حضور رضادباغی شهردار منطقه سه،مهدی پیرهادی معاون اجتماعی منطقه و تعدادی از اعضای شورایشهر و برخی از فعالان در حوزه اجتماعی و کودکان کار و خیابان و همچنینسازمان های مردم نهاد، در نگارخانه زمرد افتتاح شد.


در این مراسم ، معاون اجتماعی فرهنگی منطقه سه، با تأکید بر این کهکودکان کار در مسیر بیشترین انواع آسیب های اجتمایی قرار دارند ، اظهار کرد: بایدسازمان های مردم نهاد(NGO)و تشکل های مردمی را تقویت و نوعی اعتماد در مردم برای کمک به اینسازمان ها و گروه ها ایجاد کنیم که به جای کمک مستقیم به این کودکان به این گونهنهادها کمک کرده تا آنها بتوانند نسبت به حل مساله کودکان کارو خیابان اقدام كنند.


پیرهادی در ادامه افزود هر چقدر نقش تصدیگری دستگاههای دولتی در اینخصوص كمتر شود و نقش نظارتی و سیاستگذاری را به عهده بگیرندباعث تقویت گروه هایمردم نهاد شده و این معضل به شكل بهتری سامان خواهد یافت.

علاقه مندان جهت حضور در نمایشگاه می توانند به مدت یک هفته از ساعت 9تا 17 به نگارخانه زمرد واقع در پاسداران،دشتستان هشتم، کوچه نیایی مراجعه کنند.درآمدحاصل از فروش آثار نقاشی عرضه شده دراین نمایشگاه به پدیدآورندگان آثار تعلق میگیرد.

logo-samandehi